Dan Före Dopparedan

Idag är Dan före dopparedan, alltså dagen innan Julafton. Jag hoppas att ni alla kommer få fina klappar, för min del blir det en tröja och pengar. Precis som jag ville ha det. Med klappar detta året tycker jag att jag lyckats väldigt bra, har hittat lite grejor till alla som de nog kan tycka om!

Jag och syrran åkte in till Center Syd idag, för att göra lite last minute shopping. Vi skulle gå upp klockan 8, men jag somnade om så vi kom inte upp förräns 10.40 då vi båda vaknade av att vår mamma körde till Center Syd. Smart. Bussen blev det och allt gick bra. Jag köpte en munkjacka till mig själv inne på Gina Tricot, och lite klappar på Maxi och Cubus. Ska tillbaka till Cubus i mellandagarna och köpa armband till mig själv, de hade väldigt många fina där!

Imorgon ska jag göra några Mozartkulor, som jag skjutit upp att göra, torka golvet på mtit rum och slå in de sista klapparna. När jag var yngre var jag alltid ute i väldigt god tid, uppenbarligen så förvärras det genom åren...

Hittade denna bild på en blogg som min syrra visade mig, var tvungen att ta den för jag gapskrattade!


Åsikter
Postat av: Sara

hahahaha aaa precis:):)

2009-12-23 @ 22:52:17
Blogg: http://saaera.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0