En kort dag

Dagens skoltid var väldigt kort - två lektioner och ett möte. På mitt lilla möte med Josefin så skickade vi in min UCAS application. Jag har officiellt ansökt till tre olika universitet nu. Strathclyde, Glasgow och Edinburgh blev det, alla tre med Business inriktning, precis som jag ville ha det. Totala ansökningspoäng var mer än vad jag väntat mig, det kändes härlgit eftersom jag har större chans att få unconditional offer då, men får jag conditional så är det ju inte lika roligt ;).

Sen var det svenska där vi kollade på film och sen hade vi engelska, där vi också kollade på film. På engelskan kollade vi på en gammal version av A Christmas Carol och sen när jag sa att jag gillar den nya med Jim Carrey så sjukt mycket bättre tyckte typ Gail att jag var konstig. Sen sa hon att hon ska läsa Twilight böckerna udner jullovet så allt var bra igen. Fast sen sa hon att hon inte gillade filmen, Twilight, så då var det inte bra. Men efter det sa hon att hon ger mig 7a i predicteed grade, så då var vi på positiv grund igen! Tur det..

Även om det känns skönt att ha skickat in min application, eftersom jag inte kan göra mer åt det nu, så är det ändå hemskt att kolla på det på andra hållet - nu har jag skickat in och jag kan inte ändra någonting. Men men, det får gå som det går, har ju ett år till på mig sen ;).




Glasgow!!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0