Filmkväll Med UllisGullis Och Ida

Igår kom Ida och Ulrika hem till mig för att kolla på Bröderna Lejonhjärta. Väldigt random, I know, men det är typ den enda rolika boken av de 15 stycken vi läsre på svenskan och vi tyckte att vi borde kolla på filmen också! Sen slutade det med att vi kollade på Ice Age 3 som är skitrolig och The Proposal, jag och syrran hyrde dem med. Vi lagade mat också, men Ida fick steka köttet för det är ju inte riktigt min grej ;).

Det var ganska otroligt att Ida inte kommenterade mina Twilight posters som jag har på mitt rum, trodde verkligen hon skulle göra det eftersom hon itne precis diggar det. Jag har börjat säga "digga", som är världens hemskaste ord och det måste jag sluta med. Jag ska faktiskt byta ut min New Moon poster till en av dem jag har på Rob, köpte ju fyra posters på HMV när jag var i London, men får så klart bara plats med 2 stora posters på mitt rum :(.

Anyways, Ug sov över, och vi sov typ till 12. Eller, jag vaknade då och då men då sov hon så jag valde att somna om varje gång för jag pallade inte väcka henne. Trötta var vi och lite innan 14 så åkte hon hem. Den grisen skulle se Avatar, gissa om jag är avundsjuk. Hade gärna sett den en gång till!

Det var en kille som kommenterade om Rob, så nu jävlar ska bloggen Rob-as ;)! Det här var Rob med sin syster Lizzy i lördags..


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0