Internationell Julgala och Christmas Cupcakes

Idag hade Ulrika mm. fixat en liten nternationell julgala för oss internationella elever på skolan. Jag och Erika bakade igår, i typ 6 timmar, 80 cupcakes och 3 sugarpies blev resultatet. Allt var väldigt in-sync, även om vi missade en ingrediens. Vatten. Låter inte så viktigt, men det var det tydligen. Det blev gott ändå, och våra cupcakes var ju otroligt fina ;).

Först stod jag och sålde fika sen blev det entrén med Lotta! Haha, där var typ en kille som var helsur, kändes som om jag förstörde hans liv så fort jag så något. Haha, sjukt kul! Har inga bilder tyvärr, lär väl finnas på facebook sen. Inte på killen utan på galan menar jag...

Idag gäller WL2 i svenska, sen ska jag göra de sista ändringarna på mitt personal statement som ska in snart! Inte kul, men det måste fixas. Om jag sen blir accepterad till något universitet är det ju verkligen värt det. Annars är det bra övning till nästa år!

Har också anmält mig till Au Pair, har jag visst glömt att säga. Inte USA, jag vill inte vara borta ett helt år, utan UK blev det istället. England är minsann inte sådåligt det heller, håll tummarna för London åt mig!

Dessutom (mycket händer när man inte bloggat på nästan 2 veckor) så var ju jag och Ulrika på Paramores konsert i Köpenhamn, Un-fucking-believable vad dom var asbra! har man chansen att se dom ska man definitivt ta den. De spelade alla mina favoriter förutom Let The Flames Begin. Tex: Decode, Misery Business, CrushCrushCrush, Ignorance och många, många fler. Det var svinkallt i Dk, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!




See you later!


Åsikter
Postat av: ulrika

aah du, a night to remember :D TACK for idag :D plugga på!!

2009-12-05 @ 21:09:11
Blogg: http://[email protected]

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0