London Med Rpattz

Som jag nog har sagt innan, så hade jag världen tur för exakt en vecka sen (minus typ 1 timme). Då var jag och Lotta på väg till New Moon fan event i London (Battersea park). Vi hade inte fått några biljetter, antagligen för att vi bor i Sverige, men det skulle ju vara röda mattan där så vi gick dit ändå.

Vi drog oss dit på eftermiddagen, hade ingen riktig lust att lägga hela dagen på att stå där och trängas. (Okey, jag hade gjort det men inte Lotta). När vi går på bron vid den parken, så är en mamma och hennes dotter bakom oss och frågar om vi ska dit. ja visst säger vi, för de skulle vi ju. Bakom dem går en annan tjej, som hör och frågar om hon kan joina oss. Självklart får hon det, vi Twilighters måste ju stick together ;).

Det visar sig när vi pratar att hon minsann är här själv, och alla fick 2 biljetter. Vad händer då? Jo jag frågar om hon verkligen har en över, och det hela leder till att den får jag!!! Hade gärna betalat för den, men den fick jag minsann!! Vi får stå och köa i några timmar, men vem bryr sig?

När vi väl kommer in är det helt amazing. Hela lokalen är pyntad i true New Moon spirit. Vi får vänta någon timme där inne med, men va fan spelar ju ingen roll. Det bärjar med att vi där inne får se på de stora skärmarna när Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner och Chris Weitz anländer på röda mattan. Rob var såååå het!

Sen börjar vårt event då, med uppträdande från Band of Skulls och Magic Numbers. Båda band finns med i filmen, såklart. De var faktiskt grymma, men jag stod precis under högtalaren. Aj!


Efter dem då, vid 19.50 eller något, kommer mina älsklingar upp på scen. Det är så coolt och så overkligt så jag kan knappt tro det. Vet itne vart jag ska ta vägen och alla bara skriker hela tiden. Jag med.

Allt detta var helt overkligt och händer bara inte i verkliga livet. Men det gjorde det och det var typ bästa dagen i mitt liv. Jag kommer aldrig att glömma det. Jag fick se Robert Pattinson live.

På bilderna ser det ut som om vi står långt bak, men det gör vi inte, bara lite till vänster. dessutom sprutade de ut en massa rök som gjorde att allas bilder blev så här.


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0