Stockholm Continued...

Ja, då fortsätter jag med min lilla reseberättelse då. Här kommer mina egna bilder också. I fredags så shoppade jag mamma och Julia medans pappa jobbade någonstans i Sthlm. Jag hade lovat mig själv att inte köpa något eftersom mina pengar ska sparas till London. Hittade faktiskt en skitsnygg kavaj från Topshop som jag nästan tänkte köpa, tills jag insåg att den kostade 1000 kr. Tror inte det, va?  Julia hittade en väska och typ böcker. Själv fotade jag alla Twilightböcker inne på NK, brukar alltid leta upp Twilight när det finns böcker, en liten tradition of mine.

Vi käkade på Max, där det var så mycket folk man fick vänta typ 20 minuter innan man kunde sätta sig. Min syrra skulle hitta platser, men eftersom hon är en mes fick vi sitta bredvid två killar...Vilket visade sig vara underbart eftersom den snett emot mig var skitsnygg. Och de pratade franska. JAg satt typ och kollade lite så där när han inte kollade åt bårt håll, haha! Sen var de jättegulliga när de gick och tvättade händerna på toan sen, typ som två små barn. Jag förstod tyvärr inte ett ord av vad de sa, lät unegfär som Joey i Vänner när han ska prata franska. Blö Blö Blö.... Snygga var de så jag kan inte klaga. Åtminstone den ena var skitsnygg, min syrra såg ju inte honom först eftersom hon satt bredvid honom så hon trodde inte de var så snygga förräna jag påpekade det efteråt när vi väntade på mamma utnaför toan, då typ ställde hon sig och stirrade på honom? Pinsamt!

Sen träffade vi pappa igen, och gick och fikade efter mycket shopping. Blev lätt 1 mils vandring den dagen kan jag säga. Hallon Cheesecake blev det för min del, kan ju säga att jag var väldigt lycklig då.

På kvällen åt vi på den indiska restaurangen vid vårt hotell som jag hittade, tvingade typ in familejn dit, sen tyckte inte min mamma och syster om det. Hur kan man inte gilla indiskt undrar jag? har bara ätit det två gånger men det är jättegott! Pappa och jag stoppade i oss i alla fall. Sen fick båda jag och Julia klubbor efteråt när vi betalat, hur många år sen var det sen man senast fick det, liksom? Gulligt!

Jag och Julia satt på hotellrummet och kollade lite tv, använde datorn och lyssnade på musik sen tills klockan 01.00. Ganska mysigt. Sen igår då åkte vi ju till Daniel, men hela den långa historien får ja väl ta i ett nytt inlägg, de kan ju inte vara hur långa som helst.



Min syster dansar på toan på den sista bilden, haha!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0