En Midnattsvisning, Tack!

I förrigår, efter att jag varit på förhandsvisning av Zombieland (värd att se by the way) så gick jag snabbt in på datorn vid 24.00 tiden. Det var minsann något av det smartaste jag gjort. Då fick jag reda på att biljetterna till Midnattsvisningen av Twilight+New Moon skulle släppas nästa dag (igår alltså). Därför var jag tvungen att gå upp klockan 07.00 men biljetterna släpptes vid 08-00 :( haha, där satt jag och väntade vid datorn i en timme!

UllisGullis fick typ en hjärtattack av glädje, och dagen kunde inte bli bättre. Så den 19/11 kommer vi att sitta på Malmö Royal och kolla på New Moon!!!

Än så länge vet jag att Lotta och hennes kompisar ska dit (tack vare mig) och Antonia kanske ska/har hämtat ut de två extra biljetter jag bokade eftersom jag inte visste var Ulrika ville sitta. :P


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0