London Calling to the faraway land (Sweden)

Ja, jag vet att texten inte riktigt går så, men va fan: Jag och Lotta ska till London! Om typ 1,½ veckor åker vi dit!! Ska bli så sjukt kul.

Vi kom på det i måndags, detta var typ vår konversation:

Lotta: Jag vill tilll London
Jag: Jag med. Vi borde åka.
Lotta: Jaa...
Jag: Ska vi?
Lotta: Jaa...

Så imorgon ska vi in till Lund o köpa våra biljetter, blev lite krångel med försäkringar och skit, men inget vi inte kunde lösa. Hoppas det går snabbt så jag inte måste vänta i Lund jättelänge. Skulle inte vara så kul.

Vi behöver bara ta ledigt två dagar fastän vi ska vara borta i fem. Önskar att jag hade min msn-smiley här som är jätteglad och hoppar upp och ner, hade varit passande för det är så jag känner. Hela dagarna.

Ett litet problem bara, jag är skiträdd för att flyga...Lotta kommer seriöst att få hålla mig i handen. Undrar om hon kan ge mig ett sömnpiller eller något också. Haha. Det kommer gå jättebra, och sen är vi i London.


Åsikter
Postat av: Anonym

Jag tror allt kommer gå jättebra, jag tror att din smily hade passat sjuk bra och jag tycker att bliden är så himla nice :D



DET KOMMER BLI SJUKT KUL ( jag ska köpa milda sömntabletter till dej) :P

2009-10-23 @ 19:36:51
Postat av: Lotta

London Calling, to the far away towns

Går låten.. så nästan ;)

2009-10-23 @ 19:38:10

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0