London Resan Köpt

Lotta och jag åkte in till Lund idag för att köpa vår Londonresa, det gick minsann jättebra! Pappa fick betala, men tyvärr så får väl jag betala tillbaka sen...det mesta i alla fall.

Jag har så många crazy idéer på vad vi kan göra i London, högt på listan ligger en massa museum men jag tror inte riktigt Lotta vill gå på såna... Ska se om jag kan övertala henne. En liten dagstripp till Oxford finns kanske också med på planeringen. Fan vad kul!! Nu skulle jag behöva min hoppande smiley igen. Man borde ju kunna fixa den som .gif på något sätt men sådant vet ju inte jag något om.

Jag sitter typ på google hela tiden och googlar (ja, det är ett ord) saker man kan göra i London. Mycket, mycket kul! Kom med tips!

Jag och syrran käkade nyss grekisk sallad och pommes frites, det är en klassiker det hos oss. Och ikväll är det Robins, kan man ju inte missa, sen Nurse Jackie! Det är ett måste!!


Åsikter
Postat av: Sara

Gud vad roligt att du ska till London:D

Bilden i din header på dig är jättefin:)

2009-10-24 @ 22:06:46
Blogg: http://saaera.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0