Rpattz Bathwater

Haha, såg precis denna bilden på hobopattz. Den är så underbar på en tråkig torsdagskväll så det inte är sant. "Many young girls would kill themselves for a chance to be reborn and be reincarnated as his bicycle seat. " Hahahaha, underbart! Och så sant. Fast jag skulle nog inte vilja vara hans cykelsäte, jag förstår ju uppenbart hur härligt det känns för det sätet men enda gången jag sett honom med en cykel var i somras i NYC och då verkade han inte så bra på att cykla och han ledde den mest...

Jag skulle nog vara Kristen for 98% av mig tror att de är Fuckbuddies med big F. Jag vill inte tro det, och jag vill att Kristen ska vara ihop med Oregano, men tyvärr lär det ju vara sant, i alla fall enligt mina små analyser.


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0