10/9 2009

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Tyvärr. Det är ju skönt att vara frisk men bara för det så vill man inte gå i skolan ju. Något ganska så förvånande hände idag, när Alex pratade med oss på Ensys hörde jag faktiskt vad han sa! ;) Bara Ulrika fattar det.

Nu måste jag fortsätta städa mitt rum, E.rika ska ju sova över här imorgon så då får det minsann vara prydligt. E.rika har ju världens mest välstädade rum så jag får ju åtminstone försöka lite i alla fall...sen får vi väl se hur resultatet blir!

En fin bild tagen av mig på Venedigs största bro:


Åsikter
Postat av: ulrika

haha du, det var skickligt ;)

2009-09-10 @ 19:19:09
Blogg: http://forbiddentoremember.blogg.se/
Postat av: erika

hahaahah

du ska se mitt rum nu

då ändrar du nog uppfattning

2009-09-10 @ 20:40:54

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0