Hemma Från Berlin

Nu har man kommit hem från Berlin, eller rättare sagt för några timmar sen eftersom jag kom hem klockan 17.00. Vi var jäkligt trötta efter att ha gått upp klockan 06.00 och lagt oss vid 01.00 kanske, men det gick ju bra. Imorgon (idag) bjuder jag på en massa bilder, men jag orkar bara inte just nu.

Jag missade True Blood när jag var där, så jag får väl ta igen det (Eller hur, Gullan?). Och en massa Twilightgrejor förstås, men det hade inte hänt så mycket. Inga nya bilder förutom på jättefula newborn vampires som ser ut som aliens och typ bilder på Christian Serratos. innan gillade jag henne jättemycket men det gör jag inte längre. Hon känns ganska mycket som en attention whore á la Nikki Reed, till och med värre.

I Berlin gjorde vi en massa grejor, bland annat fyllde jag ju 18. Yeey! Mer om detta blir det imorgon. Även bilder på allt jag handlade för min pappas pengar, haha! Tänkte att jag kan ju faktiskt bjuda på en Drellen (Drunk Ellen) bild för de är underbara. Och jag har tons av dem.

Min Twilightfilm som jag fick för 79kr hade kommit när jag var borta, så nu kan jag kolla på Twilight på DVDspelaren och inte bara på datorn. Great, right?

Det här är alltså en Drellen bild, men jag tror inte att hon var så mycket Drellen just då. Den kommer från min födelsedag när vi fjantade oss lite smått....Drellen ser jättegammal ut!!


Åsikter
Postat av: Gullan

Mhm, kolla på True Blood du, Sök på Tru Blood season 1 episode 4 på google så kommer det upp ;)

Jag vet de nyfödda var äckliga!!

2009-09-19 @ 01:12:59
Blogg: http://gulbachm.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul med Berlin:):)

Grattis i efterskott

2009-09-19 @ 11:46:28
Blogg: http://saaera.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0