MTV VMA 2009

Igår var det ju MTV VMA 2009, som Ulrika bestämde sig för att sitta uppe och kolla på (okey....). Jag kolllade imorse, och Rob han var lika het som vanligt. Var det Bobby Longs skjorta eller? Hahahahahah! Någon som faktiskt fattade det som jag inte förklarat för? Bästa skämtet jag någonsin kommit på också fattar ingen det? Här kommer förklaringen:

På Teen Choice Awards för några veckor sen, då hela TTS cast var in attendance, så hade Rob på sig en rutig skjorta. Sama skjorta hade setts på hans kompis Marcus Foster kvällen innan, då han hade spelat en konsert. Rob hade inga rena kläder, så tydligen tyckte han att hans kompis svettiga skjorta från kvällen innan var trevlig...Growse!

Och, Marcus Foster och Bobby Long är ju en del av "The brit pack" som median kommit på (Rob, Marcus, Bobby, Sam Bradley och Tom Sturridge). Alla är sångare eller skådespelare och typ bästa kompisar. Kommer från England. Sam skrev Never Think med Rob, medans Marcusoch Bobby skrev Let Me Sign. Båda låtarna är med i Twilight och sjungs av Rob. Fattar ni nu?

När jag ändå pratar om det: Vad fan hade Kristen på sig? Det såg ut som om hon skulle ta fram skridskorna från under kjolen och göra lite piruetter. Men håret var sött. Det enda Lotta sa hela tiden var att hon inte hade några bröst. Jaha (she's got a point). Men om klänningen kasat ner lite hade hon ju faktiskt flashat. Det hade varit underhållning det.






Åsikter
Postat av: ulrika

okej, var det det enda Lotta tänkte på!? haha lyckat xD

2009-09-15 @ 18:44:37
Blogg: http://forbiddentoremember.blogg.se/
Postat av: Gullan

jag tyckte klänningen var jätte fin, men jag vill se hennes nya hår, för hon har väl klippt det kort kort? :P

2009-09-19 @ 01:11:37
Blogg: http://gulbachm.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0