Ny Blogg

Hej alla (Lotta och e.rika I guess)!
Har skaffat en ny blogg nu som ni ser. Hade en annan blogg innan som ingen visste något om, men jag slutade skriva efter typ 15 inlägg. Förhoppningsvis sköter jag mig lite bättre nu då.

En liten introduktion om mig:

Namn: Frida
Smeknamn: Fridisen, som typ bara två personer kallar mig så snälla, let it die.
Ålder: nästan 18
Bor: Sverige, obviously.

Intressen: Twilight of course. Är lite inne på True Blood nu också tror jag. Annars är det väl mina kompisar och att simma med e.rika (för det är ju verkligen jätteroligt). Och att läsa LettersToRob för dom är fan underbara dom tjejerna.

Älskar: Rpattz, min familj och vänner, att resa, coca-cola och så mycket mer.

Hatar: Kaktussorbet, Göta Kanal (för min mamma tvingade mej att cykla längs kanalen i tre dagar - det kallas "semester" enligt henne)

Favorit citat: hmm.. det här är riktigt svårt eftersom jag kan så många olika Twilightcitat, men får väl köra på den här - "Forbidden to remember, terrified to forget" Bella Swan, New Moon

Längtar till: New Moon premiären 20/11 2009. Gissa om jag ska se den 100 gånger på bio? och självklart 16/11 då den har rösa mattan premiär i LA med Rpattz. IB graduation och känslan efter min sista exam.

Bloggen kommer innehålla: Dålig svengelska, massa bilder på Robert Pattinson, Twilightskämt och dagliga funderingar, händelser och tankar om mitt liv!

Kommer aldrig att hända: Jag slutar att dregla över Rpattz utan har nu blivit kär i Brad Pitt, jag skickar hatmail till Angelina Jolie och mina avklippta hårtussar till Brad. Dessutom tar jag ner båda mina Twilightposters från väggarna - I'm just not into that anymore!

Min favoritbild:


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0