Stockholm I Höst?

Jag och min familj (minus Daniel då) ska kanske åka till Stockholm på höstlovet. Vi var där över helgen i Juni tidigare i år för att de skulle kolla på fotboll så då hann vi inte med så mycket, men där är kul. Tanken är i så fall att vi ska se någon musikal eller något, jag vet inte varför, men de senaste åren är vi jätteofta på sådana grejor.
Det är kul, särskilt när vi gör det med Sanna och Sabina som vi brukar, men det verkar inte som om det blir så denna gången. Om vi nu åker så hoppas jag på Buddy Holly med Brolle Jr, den verkar ju lite annorlunda. Har vi tur kan Daniel joina oss från Nyköping där han bor..eller bor och bor...han hade visst ingen adress. ;)

Om ni har några tips angående Stockholm, kom igen och dela med er då!


Åsikter
Postat av: LO

Jag har jätte många.. bara att fråga :) finns jätte många bra musikaler :)

2009-10-01 @ 18:44:15
Blogg: http://macaroniandcheese.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0