True Blood Onsdag

Fortfarande hemma, tyvärr. Mr Cold vägrar sticka men imorgon ska jag släpa mig till skolan om jag så måste gå dit. Igår skulle jag skicka brev till min bror i Nyköping för jag behöver hans hjälp med mitt matteprojekt, så har snubben ingen adress? Jaha. alltså han bor ju någonstans, men stället har ingen adress så man kan inte skicka brev. Great! Jag skrev också ett 3 sidigt brev till honom, men det lär han ju aldrig få, nej..

Idag har jag tagit det lugnt. Jag fixade Ulrikas nya blogg, Forbiddentoremember. Som ni märker matchar hennes blogg namn mitt, vi har vars en del av ett citat, för som vanligt så gör vi allting likadant. Big surprise. Den ser ganska fin ut, headern blev väldigt bra så kolla gärna in där.

Ikväll är det ju True Blood. Än så länge är serien helt sjuk i huvudet, men den kommer förbättras enligt alla som sett den. Jag är helt fast i introt så jag lyssnar på den låten hela tiden. Lyssna på den alltså, jättebra!



Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0