26/4 2010

Hej! Idag kan jag inte säga att jag gjort så mycket. Pluggat, kollat på tv och läst ut en bok som inte har med skolan att göra för första gången på evigheter. Jag längtar tills vi ska till Cypern (vi borde seriöst ha en tävling om vem som kan göra flest Cypern referenser på en dag, det är det enda man hör när man pratar med folket) så jag kan köpa lite nya böcker att läsa där! The Brightest Star av Marian Keyes ligger högst på listan.

Annars idag har jag pratat med min bror (som tyckte det vore kul att skämta om att inte vara hemma på min student. Det var inte kul.), hängt med min syster som bytat rum igen och nästan valt tårtor till min student. Jag ska inte ha en traditionell prinsesstårta som ser ut som en studentmössa för jag gillar inte ens grädde ;).

Snart kommer min pappa hem och då har han med sig min sstudentklänning från Topshop, visar kaaaanske sen hur den ser ut, jättegullig är den!

Åsikter
Postat av: Boosse

Inte gillar grädde? är du tokig tös?!



Klänningen måste du läga upp på bloggen, älskar att kika på fina ting! Något jag vill se är din balköänning!

2010-04-26 @ 18:23:04
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

Är den? vad skoj!



Dagen har har vart helt okej! Började rätt sent idag, 9.30 så de flöt på rätt bra och kändes rätt snabb. Nu njuter jag av att vara hemma och att soffan finns nära till hands haha.

2010-04-26 @ 18:38:16
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0