An apple a day keeps the doctor away.

Det är otur att jag är allergisk mot äpplen, för idag var jag tvungen att åka till doktorn. Min 7-dagars halsont har börjat avta, men jag åkte in för att kolla det ändå. Det var allergins fel. Big shocker. Fick ett ton med allergi och astma medicin som jag ska börja knarka imorgon, så får jag hoppas att det blir lite bättre i alla fall.

Ja, igår fick Lotta dra sig hem efter tre dagar här och herre Gud vad mycket plugg det blev. Både historia och business så det var bra!

Just det, igår pratade jag med min bror på fb, det var typ någon månad sen jag gjorde det sist, och det visar sig att han kommer hem om cirka tre veckor. Tre veckor!!! Bra eller dåligt? Only time will tell...Vi kommer väl som vanligt bråka som fan eftersom vi båda är envisa jävlar, fast den första dagen han är hemma kanske blir lite nice. Men bara lite.

Haha, äpple. Nu jävlar tänkte jag till!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0