Boston Legal Goes Twilight

Sitter och småkollar på något random program på TV4 samtidigt som jag sitter vid datorn. Jag vänder mig om och vad ser jag då? Jo, en rödhårig person som såg väldigt, väldigt bekant ut. 


Vem ser jag då? Jo, den har människan...

Rachelle Lefevre!

Det kollades upp väldigt snabbt eftersom hon inte riktigt liknar sig själv här och visst var det hon. Vad världen kan vara liten ibland och vad glad man blir när små Twilight människor kommer fram lite här och var. Jag gjorde ett (inre) glädjetjut och hopp, och hoppas nu att hon snart kommer fram i rutan igen!


Åsikter
Postat av: Boosse

nej hon är verkligen inte sig själv lik där! Visst blir man glad och ler för sig själv när man ser aktörer från twilight :) ha en underbar dag!

2010-04-24 @ 09:48:04
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

Tack! men skolflicka? det var ju br att jag ser så snäll ut ialla fall :) Tråkigt med plugg hela helgen. Har ni lika fint väder som här är det ju extra tråkigt, kanske kan plugga utomhus för att göra det lite roligare.

det var lite småmarknad i Lidköping så vi kollade lite i affärer också och fikade.



Tycker du summerade innehållet av trailern mycket bra!

2010-04-24 @ 13:26:57
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0