Coming Up Soon...

Rob ska vara hos Ellen DeGeneres igen. Sandra Bullock har adopterat. Frida Gustafsson har pluggat som en Duracell kanin.

Det var inte det jag egentligen skulle säga, det vara bara dagens nyheter för den som är intresserad. Har ju nästan lovat bilder på min studentklänning och det är tre faktorer som behöver klascha för att det ska hända. Så länge jag städar, duschar och lokaliserar min kamera idag så kommer bilder upp senare. Håll tummarna!

By the way, är det bara jag som kollar på Top Model 11 på Kanal 5? Det gör jag i alla fall. Störde mig jättemycket på Elina men nu har hon åkt ut. Nästa som försvinner hoppas jag är Marjorie, hon är bra men klagar bara på sig själv hela tiden och det funkar inte. Hoppas att Sam eller AnnaLeigh vinner, bara så ni vet, haha!

Trodde aldrig att jag skulle göra ett inläg om Top Model för jag tycker att de som gör det oftast är störiga och inte vet vad de pratar om (inte för att jag vet det) men jag var bara tvungen att säga att Elina stör mig jättemycket.


Annaleigh


Åsikter
Postat av: Boosse

Ja, lite väl synligt är ju ärret, ser ju ut som en bunt med fästingar.

Ringen är helt klart fin men inte som man tänker sig den. Tänkte den inte lika stor samt att diamanterna skulle framträda mer. Gammeldags ringar var ju inte alls så stora och pråliga.



Belgien som aupair låter toppent ! Är väl inte den mest "okriminella satd" men verkar trevligt tycker jag. Åkt igenom Belgien har jag gjort, första jag såg var en tjock polis jaga en ungdom, alla i bussen hejade på ungdomen haha.

Du måste lägga ut en bild på balklänningen. du I balklänningen!

2010-04-28 @ 18:16:05
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0