Flygande Jacob

Har precis ätit lite flygande Jacob, inte varje dag man äter det men det är gott. Tur att jag inte behövde göra den själv...att sätta in något i ugnen och vänta 15 minuter passar mig utmärkt!

Nu är det Morden i Midsomer på tvn, det kan man bara inte missa. Ska strax gå upp och hämta min historiabok om arab-Israeli Conflict! Yeey!

Åsikter
Postat av: Boosse

Flygande jacob, det minns jag att mamma gjorde för många, många år sedan. Har ni också i banan, ananas och jordnötter?



Near to you, den låten fullkomligt är jag förälskad i. Den passar perfect in!

Den andra låter har jag desssvärre inte hört förutom men den var helt underbr den med! Near to you skulle passa som ett smäck in i filmen!

2010-04-25 @ 15:40:18
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0