Ja men detta var ju kul?

Nej, detta är inte kul alls. Jag har itne gjort något idag kan jag säga. Pluggat lite. Ätit lite. Suttit vid datorn mycket. Kollat på tv lite. Pluggat lite mer. Bakat muffins har jag gjort. Både med chokladbitar och med björnbär. Ska ta med några imorgon som jag och Lotta kan äta när vi pluggar. De blev goda men lite hårda, det är dock min systers fel!

Imorgon ska jag också träffa Amanda, är det fint väder köper vi nog varsin glass på Glasskulturen eller vad det heter, himmelskt god är den. Men den klår inte Ottos glass i Åhus, det gör ingen ;).

Förresten, hur söt är inte blomman som numera sitter på min header och ger lite vårstämning?


Åsikter
Postat av: Boosse

Mycket söt blomma :)

Du får mig alltid så gottesugen med muffinsen och pajerna du gör, elakt av dig! hoho Inte direkt, synd att de blev lite hårda, osjysst av din syster ;)

2010-04-13 @ 20:00:34
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

Med den titeln kommer du nå långt bruden ;)

Baka är kul! Hade en period då jag gjorde kladdkaka sisådär 3 ggr veckan. Men grädde OCH glass varje gång. Det förklarar nog varför jag slutade med det haha och för att det blev en geggig sörja varje gång. Inte för att det hindrarde mig från att äta. usch.

Pengarna de säljer för som de får behålla tror jag går till klasskassan.Sov sött Frida

2010-04-13 @ 22:27:47
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0