Lottas nya bloggdesign

Nu (istället för att plugga) har jag fixat en ny design till Lotta. Jag gjorde en ny header till henne innan i veckan, men vi höll båda med om att den var skitful, så nu har jag gjort en ny. Var även tvungen att byta hela temat och lera mig det nya, vilket gjorde att det tog ännu längre tid.

Hennes inlägg är ganska mesiga (hehe) och hon bjuder aldrig på några bilder, men ta gärna en titt.


Åsikter
Postat av: Boosse

Fan vad arg man blir? Att man aldrig kan ta chansen att göra något gott? Oj, en haj fastnade på kroken, bäst jag drar upp den, skit i om den är listad, vi drar upp den, fryser den och smäller upp den på väggen, där den hör hemma!

Blir så jävla arg över att folk inte har någon empati what so ever!!! Inga känlsor alls.

2010-04-16 @ 16:59:51
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

Ah! You got it, fick nog den koden ett par dagar efter att jag sett andra delen av I'm bothered, när just Rob var med. Och första ja, haha klockren! Hur har du det idag?

2010-04-17 @ 16:31:06
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0