Vem Lämnade Vem?

Fin låt av Melissa Horn det. I alla fall. Visst är det okej att inte hålla kontakten med alla som man kände förr? Att  lära känna nya människor så man kanske inte har plats för alla de gamla? Att känna att man kanske inte behöver just den där personen som inte känner likadant?

Jag hade en kompis på högstadiet som jag var kompis med (hehe. obviously). Sen när vi kom upp till gymnasiet slutade vi träffa varandra och har inte träffats på tre år. Jag insåg själv att de kompisar jag har nu som jag lärt känna de senaste åren är underbara, och de har väl på något sätt fått ta hennes plats.
  Det är okej med mig, jag är glad för det. Men vad säger man till personen som inte lyssnar när man förklarar att vi inte setts på tre år och att vår vänskap tog slut? Det är ju inget jag säger för att vara taskig eller otrevlig, men ibland tar vänskap slut och man går olika väger. Det är livet. Sen att alla kanske inte lyckats med det, synd, men jag har och det är mitt val.




Är jag elak för att jag förklarar för henne att vi inte är vänner längre och att vi inte känner varandra?


Åsikter
Postat av: Boosse

Nej, elak, absolut inte! Har man inte setts på tre år borde det vara konstigt om man tyckte att man känner varandra, för det kan man ju inte riktigt göra. Du ska inte känna dig elak.

2010-04-23 @ 07:43:20
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

yes, du har rätt Frida, tack så mycket! visst är det så, det är som hon hoppat in och ska spela rachelle som spelar victoria. Vad har du för dig i helgen?

2010-04-23 @ 20:44:33
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0