Back to school

Today is the day. Dagen man alltid längtar efter den sista veckan på lovet, men när den väl är över önskar man att man kunde åka tillbaka i tiden i några veckor till ett varmt och soligt Juli. Så är det för mig åtminstone.
Jag kan inte påstå att jag är nervös, men jag längtar minsann inte heller. Men med inget jobb i sikte så är det detta jag kommer syssla med de kommande sex månaderna. So, today is the day. Social anthropology, here I come!

Åsikter
Postat av: Boosse

Lycka till :)



Dessa var ju supersmå, som små streck men irrade runt. Blev lika rädd för det. Från att gått från 4 hyllplan fulla i skafferiet är det nu helt tomt. Eeeeko! Blir bara att handla enb massa. Allt som är öppnat framöver kommer jag att förvara i en plastpåse, väl återsluten!

2010-08-30 @ 15:59:37
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0