download text-styles.

Jag har suttit en stund nu och laddat hem lite grejor. Först laddade jag hem Safari, Apple´s nya browser. So far är den riktigt bra, och har en fin design i grått, vilket är min favoritfärg.

Efter det laddade jag hem cirka 150 nya textstilar, då jag ärligt hatar de som kommer med Windows. Det finns aldrig någon jag vill använda och de är riktigt tråkiga, men nu har jag verkligen uppdaterats.

Om du inte vet hur du ska göra, följ mina steg nedan, dock måste du ha Winrar:

1. Gå in på en sida där man kan ladda ner olika stilar.

2. När du hittat en du gillar, klickar du på "Download".

3. Ladda ner till Winrar (om filen inte automatiskt kommer hit kan du lägga den någon annanstans och sen högerklicka på den för att föra den till Winrar). Tryck på "Packa upp till". Välj var du vill ha filen.

4. Hitta filen där du packat upp den. Har du Vista går du sen till Kontrollpanelen - Utseende - Teckensnitt. hit ska
du dra filen från där packade upp den.

Tex. jag laddade ner Darling. Packade upp Darling till Hämtade Filer. Drar Darling från H.Filer till Teckensnitt.
Klart.

Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0