först då kan jag va din vän.

Idag kom en liten dröm i uppfyllelse för mig. Jag fick se en av mina favoritartister, gratis, på Malmöfestivalen. Melissa Horn. Som var så liten. Söt. Charmerande. Ljuvlig. Underbar. Hon sjöng alla fantastiska låtar och vi stod nästan längst fram. Kärlek, skulle jag kalla det.



Sen såg vi Lars Winnerbäck i typ 10 min så det är inte värt att nämnas.


Åsikter
Postat av: Frida l fplanting

Åh, nu blev jag avundsjuk! Någon gång ska jag se henne med, det har jag bestämt nu ;D haha.



SV: Jo idag började jag gymnasiet. Kunde knappt sova eller äta på morgonen och var skit nervös. Men fick sällskap av en tjej som jag gått i samma klass med förut så vi gick till skolan tillsammans, hon hade valt samma linje. Och det var tur, då hade jag iaf någon ^^ Men jag tycker det verkar jättebra. Ser fram emot hösten nu!

2010-08-23 @ 15:20:47
Blogg: http://fplanting.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Melissa Horn sjunger otroligt fint. Hennes låtar är bra!

Kram

2010-08-23 @ 16:15:17
Blogg: http://rosanatt.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0