IKEA

Idag, trots det superfina vädret, drog jag och Julia till IKEA. Väl där blev det deras jättegoda vegetariska pizza med cola till lunch innan vi började med vår shopping.

För min del blev det en hylla (som jag velat ha jättelänge och som måste delas i två då min längd så klart inte fanns inne), en kopp som liknar den Daniel tog itu förra månaden, två pennställ och världens sötaste orkidé. Jag har aldrig haft en orkidé förut så jag får hoppas på det bästa. Det enda som kan leva hos mig är porslinsblommor för en sådan har jag haft stående i fönsterkarmen i några år (man måste bara vattna när man kommer ihåg det, typ var 4e månad, jag talar av erfarenhet).

Vi har precis käkat grillat, vilket skulle kunna vara årets sista grillning för familjen Gustafsson, och ikväll är det Scooby Doo 2 på tvn så jag lär väl spana in det.

Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0