Inget Band of Horses för mig.

Egentligen skulle jag in och se Band of Horses idag med Ellen, men det blev inte så eftersom jag känner mig lite krasslig. Eftersom det är IB Diploma Ceremony på lördag och jag ska dit och ta emot mitt diplom, så ville jag helt enkelt inte riskera att åka på en förkylning eller liknande. Istället stannade jag hemma och bakade kanelbullar och Kladdkakor (som gjordes åt min syrra eftersom hon cyklade och köpte mjöl). Till kvällsmat gjorde jag minsann, helt själv, en broccoli och ost-paj. Inte nog med det, jag använde ett recept för skink och ost-paj men gjorde den utan kött. Jag är fantamej stolt!

Åsikter
Postat av: Boosse

sv: Ja, lätt mer synd om mig :)



Du ska inte ta o skaffa barn snart? Så som du fixar för din syster, duktigt ;) Åt precis upp resterna från min paj jag gjorde igår, ingen nyttig paj, eller, det är det ju, blåbärspaj INDRÄNKT med vaniljsås. det är livet!

2010-08-25 @ 14:27:01
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0