My room

Jag kom precis på att jag nog aldrig visat er mitt rum, så jag tog snabbt (efter att ha städat undan i typ 30 minuter) fram kameran och tog några bilder på saker i mitt rum.


Favoritskivorna ligger överst i min hög.


Två tavlor på min fönsterbänk.


Resten av fönsterbänken.


Ett måste i mitt rum så klart.


Kurslitteraturen ligger framme.


Köpt på Heathrow och används nu för att spara pengar till Skottland. Passande tycker jag.


Kalender med egen framsida är viktigt, jag har bara inte hunnit göra en framsida än.


Säng, Ulrikas favoritstol och postern jag fick från ICA.


Hur ofta är en dörr så här sexig? Not often, I tell you.


Min magnettavla. Balinbjudan och kort från Skottland.


Åsikter
Postat av: Boosse

Ja, han trivs så bra! Kapseln är av gelatin så jag öppnar den och ut faller massa småkulor som smakar precis som det låter, metallsnusk! nu har jag lärt mig men i början fy vilka kväljningar!

Låter och ser mycket bra ut mer kameran :)

2010-08-29 @ 20:59:14
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

snygg almanacka förresten, har en likadan :)

2010-08-29 @ 20:59:51
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Frida l fplanting

Jag har typ två väggar/garderobsdörrar fulla med twilight posters. haha. Fast ska ta ner de och byta till andra bättre posters på twilight ^^ hihi.

Fina detaljer i ditt rum och grattis till nya kameran! Låter som en väldigt bra en :D

2010-09-02 @ 19:13:23
Blogg: http://fplanting.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0