Städning

Jag och syrran har en riktig städ-dag idag, med tvätt, diskmaskining och städning. Jag är den med mest jobb med tanke på att jag är den av oss som faktiskt vet hur man tvättar, men båda två håller igång. Imorgon kommer vår bror och föräldrar hem och dagen efter ska vi ha kalas för honom så det gäller att här ser fint ut, med andra ord - jag måste städa hela huset! Hoppas ni haft en bra dag so far ;).

Åsikter
Postat av: Boosse

Även om hunden anses vara av den våldsammare/agressivare sorten så blir den ingen monsterhund med rätt ägare. Jo tack, dagen har vart helt ok. Läser om din, städa, fy fan. När du ändå är igång, kom hit o laga mat kvinna!

2010-08-03 @ 18:28:59
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

det är ju helt sant! Mår den dåligt eller har ont så kan den bli aggresiv fast det beror ju inte bara på vilket ras den är utan hur den blivit behandlad. Det låter inget kul det. Tänkte erbjuda mig att laga lite mat åt dig men det har jag faktiskt ingen lust med om jag ska vara ärlig haha Laga mat är fasansfullt tråkigt. En sak om man har bjudit in vänner osv men bara till vardags, nä. Vore bra om man kunde ta ett piller några gånger per dag istället för o äta.

2010-08-03 @ 19:03:45
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

Det suger rätt bra o må så illa hela tiden när man vet att man MÅSTE äta liksom. Det finns mjölkfri yoghurt jag äter till frukost och så för proteinets skull. Rätt kul att du nämner smoothie för gissa vad min glödlampa till kille gjorde idag? Mixade hårda jävla grönsaker i mixern när jag sagt att det kan du inte göra. vad hände? jo skiten gick sönder. Det roliga i saken är att jag blir fan inte förvånad haha jag får i alla fall i mig frukost och ett mål lagad mat om dagen. På kvällen brukar det bli macka eller yoghurt eller så för värst vad hungrig jag ska te o bli när jag lägger mig o försöker sova!

2010-08-03 @ 19:09:44
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0