Conditional Offers Från Strathclyde

Jag var nog världens lyckligaste människa igår. Jag kom inte hem förrän vid 7 eftersom jag, Ulrika och Ida suttit och fikat på Cream, och då skulle jag läsa mina sista Historietter inför min Svenska Oral som jag hade idag. More on that later.

Jag kommer hem, så kommer msn upp. Sen kommer det där jävla msn today upp. Hatar verkligen den rutan. Kan man "avbeställa" den? I alla fall så klickade jag på mejl där, kanske kommit något skoj, you know?

Det första jag ser är UCAS Track. Denna gången vet jag ju faktiskt vad UCAS track betyder - jo, det betyder att något i min ansökan till UK Universities har ändrats. Ta det lugnt Frida, det är säkert bara Edinburgh som har nekat dig eller något, skit i detta. Andas. ut och in. Jag lovar, det är så det känns. Fråga bara Ulrika, she knows ;).
Går in på UCAS Track, ta det lugnt Frida, det är bara något dåligt. Det första jag ser när jag gått in på choices är att det nu står Conditional på tre ställen istället för ett (har ju redan kommit in på Glasgow). Jag skrek rakt ut och min mamma bara "men Frida vad har hänt?". Sen ringde jag Ulrika och skrek lite till. Hon får nog sina erbjudanden imorrn!! 

Nu har jag alltså kommit in på min drömskola Strathclyde i Glasgow, Skottland! Sabina har redan planerat att utreda detta för tydligen så finns det många konstiga musiker därifrån. Det är ju faktiskt så att Glasgow är big on music, det visste jag redan!

Tre plugg-år i Glasgow och även ett utomlands med International Business? Yes Please!!


mina paint.net skills should be admired all over the world.


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0