En Kort Helg På Landöd

I fredags var det ju fest hos Gabby, vilket var väldigt trevligt ;). Ellen hade glömt vår present, shocking, I know! Haha, typiskt Ellen att glömma det enda hon skulle ta med sig. Jag åkte dit med Erika såklart, men hängde mest med Emily, Kaja, Lotta och Ellen. Lite Ida också of course. Jag drack typ världens godaste xider med ananas och citorn (?) smak och Lotta var nog lite avundsjuk eftersom den var sjukt god. Sjukt är mitt favoritord har jag märkt!

Sen igår åkte hela familjen till Landöd, där dagen spenderades. Jag har nog aldrig varit så trött. jag sov på vägen dit, på Landöd, på väg till Sabina och hem därifrån. Sen gick jag och la mig. Haha, sen när vi skulle hem idag sov jag hela vägen hem igen. Snacka om Koala (dom sover typ 20 timmar per dygn).

Hos Sabina så får vi för oss att hon ska spela gitarr samtidigt som vi båda sjunger? Det var inte lyckat. Hon hade gjort om lite på sitt rum i true Sabina-style och det var mycket fint ;). Hon har såna hyllor jag vill ha men inte pallat åka och köpa. Skulle vara fint med alla (okej, inte alla, men några) av mina Twilight grejor på dom.

Asså jag fick precis värsta flash-backen från London när jag såg Rob. Kan fortfarande inte tro att det är sant, så overkligt är det. Really? Drömmarnas man och jag har sett honom på riktigt? jag är avundsjuk på mig själv...och Kstew... På bilden nedan kan fan ingen neka att han är het!

Och i fredags var det så gulligt. Jag har klagat skitmykcet på mina föräldrar för att dom typ inte brydde sig om att jag kommit in på Strathclyde.. inte Glasgow heller för den delen...så när pappa kom hem hade han köpt värsta gulliga blombuketten till mig. Skitfin är den!! Sitter typ och kollar på den hela tiden ;). Då var jag ju även tvungen att städa lite på mitt rum så blommorna såg extra fina ut. Klarar inte av att ha stökigt när jag fått fina blommor för då förstörs liksom heal grejen.




Åsikter
Postat av: Boosse

Roligt att du har haft lite tid off från skolan och haft skoj i helgen! Gulligt av din pappa o köpa buketten, den är supersöt :)

2010-02-09 @ 12:30:35
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0