Frida Leker Med Polyvore

När jag hade tråkit igår, så skapade jag ett account på Polyvore.com. Jag tror jag har varit medlem där innan, men den kunde inte hitta mitt konto, antar att de försvinner efter ett tag om man aldrig använder det. Oftast brukar jag vara där och leta efter Twilight skämt. Alltid lika roligt.

Så igår, det tar lång tid, så gjorde jag tre "sets". Den ena blev dock inte så bra, hade själv inte tagit på mig det, så den skippar vi. Dom andra två får jag nog säga att jag tyckte blev bra, hade väldigt gärna haft det på mig om jag haft råd.

Den rosa klänningen är en av mina absoluta favoriter av alla klänningar i hela världen, den är från Camilla and Marc, som faktiskt inte gör så jättedyra klänningar trots att dom är ett "märke". I framtiden, när man fått jobb och så där, kan jag nog tänka mig att shoppa lite från dem.

A Midsummer Night's Dream

Kristen Spring


Åsikter
Postat av: Boosse

Tack för alla fina ord du ger mig!

Den reklamen vet jag ju vilken det är. Blir alltid lite tårögd när jag ser den, gick precis in på youtube och fräshade upp minnet. Älskar den!

2010-03-04 @ 19:22:45
Blogg: http://twilightworld.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0