Murderous Intent

Efter cirka åtta timmars business och en snabb resa till skolan för att hämta mina böcker är jag ganska slut. Inte fan ska jag lägga mig för det!

Måste bara berätta om värsta konstiga kopplingen som jag lärde mig nyss. Ni vet mina konstiga såna som händer en gång varannan vecka som jag bara måste berätta om för dom är så otroliga? Okey, här kommer det!

Jag älskar ju Eddie Redmayne som spelade i Tess D'urberville och i The Yellow Handkerchief med Kristen Stewart som hade premiär igår(den spelades in innan Twilight). Han var sjukt snygg där!

Då är där en intervju, där han typ säger "Rob's an old mate of mine, and I knew him before all of this, Kristen asked me how he was like bla bla" i sin sexiga röst. Va fan? Hur kan jag inte veta detta, och holy shit ännu en konstigt connection liksom? Nu önskar jag ju nästan att jag va ihop med Rob bara så han kan introducera mig för Eddie. Han är dock 28 år gammal så han är ju lite no no där, men ser jätteung ut.

Anyways, går in på en community om honom som jag är medlem i. Luskar runt lite. Helt plötsligt ser jag en bild på honom...wait for it...med Tom Sturridge?! WHAT THE HELL? Tomstu är ju i inlägget nedan, den snyggingen. Rob's bästa kompis. Detta måste undersökas. Jo, då har Eddie och Tom spelat in en film tillsammans? Naww, my life is complete. Så känner väl han Rob då liksom? Alla vet ju att Rob och Tom hänger ihop, de är en package deal de två.

Det var allt jag hade att säga om det. Jätteroligt (för mig) var det! Om du läst allt detta, sorry, men ditt liv är mer patetiskt än mitt, jag får i alla fall lite cred för att ha skrivit det och kommit på det! Plus att jag faktiskt vet vilka dessa två är ;).

Bild från igår och från filmen!



Tänk nu liksom. Rob är bästis med Tom. Är kompis (förr) med Eddie. Eddie spelar in film med Tom. Spelar sen in film med Kstew. Kstew och Rob spelar in film och blir kära. Kstew har hängt med Tom för han är en package deal, väldigt bra "på köpet" tillägg liksom.
Min Twilightobsession blev helt plötsligt väääldigt komplicerad, mer än innan!


Åsikter
Postat av: Ulrika

asså man fattar typ inte ett smack ;) virrpanna #1

2010-02-20 @ 19:35:47
Blogg: http://forbiddentoremember.blogg.se/
Postat av: Boosse

Thanks! viss var den snygg :)

Du, de där låter ju toppen! Bli bästis med rob, så kan han introducera dig föreddie och du kan introducera mig förrob! perfect! läskigt när allt fits togehter sådär!

2010-02-20 @ 22:59:41
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

Du, då följer jag fan med! Blev så jävla förbannad när jag läste! Det är så jävla sjukt att folk håller på sådär, att de inte värdesätter andras liv bara för att de inte är männiksor, högst troligt att de har djurparken för besökarnas skull. och som de sade, många av dem dör av sjukdomar och slagsmål, många av dem , knappast alla. Jag följer med dig och så slaktar vi dem som de slaktar djuren!

2010-02-21 @ 13:10:06
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

Då delade du med dig till rätt person för jag förstår precis hur du känner. Jag förstår inte helelr hur de kan tillåta detta? Då måste blunda rätt jävla hårt, om de ens har någon medkänsla alls.

2010-02-21 @ 14:16:53
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0