Erika Bought Me A Bookmark!

Erika, my friend som för cirka 30 minuter sedan satte sig på ett plan för att ge sig hem från sitt extra-land Kanada, är väldigt snäll. 

 By the way, läste en artikel idag om att det finns värsta maffian i Montreal, helt random men då tänkte jag såklart på Erika ;).

Anyways, jag gav ju henne i uppdrag att leta Twilightprodukter, vi satt nog i en timme nästan och diskuterade vilka butiker hon skulle besöka, hon gav förslag och jag googlade för att se om dom hade produkter i just den affären. Det slutade bra eftersom Erika tydligen köpte ett väldigt praktiskt bokmärke till mig som man har som ett gummiband runt boken också så det stannar kvar, hon vägrade tydligen att köpa en Tshirt, inte för att jag ville ha en men det hade varit kul om jag kunnat få henne att köpa en! 

Nu ska vi ju kanske ses på onsdag, om den tjejen kan hålla sig frisk för en gångs skull, har alltid någon jävla förkylning på gång den där :P.

Random Lotta och Erika bild hemma hos mig!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0