White Demon Love Song - The Killers

Känner att det nog inte är så många som faktiskt lyssnar på musiken jag lägger upp här, men va fan, om någon gör det och kanske gillar det så är det ju värt det!

Även om nu tänker ni att detta är lite väl Twilight/New Moon igen som allt annat jag pratar om, så kan man i alla fall inte klaga på kvalitén av soundtracken. Twilight hade ju bland annat Paramore, Muse, Robert Pattinson och Linkin Park medans New Moon hade Muse dom med, svenska Lykke Li, The Killers och Band Of Skulls (som jag sett live)!

Jag tänkte dela med mig av The Killers' låt White Demon Love Song som just nu är den låt jag börjar med när jag startar min Ipod.


Åsikter
Postat av: boosse

Vet du, my mistake, du har ju ordet tankar istället för kommentarer! ooops! den låten gillar jag väldans mycke!

2010-01-09 @ 17:07:06
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0