Filmkväll

Skulle haft filmkväll med Ida odag men hon mådde itne bra så det får bli någon annan gång. Jag köpte i alla fall två filmer i London, Adventureland med Kristen stewart och Slumdog Millionaire som är baserad på en av mina favroitböcker, så dom ska jag ta och titta på snart! Förutom det så håller jag fortfarande på med lådorna till smyckena men det blir nog klart nästa vecka!



Åsikter
Postat av: Boosse

Den kommer garanterat att beställas :) Adventureland har jag sett för kasnke ett år sedan eller så, den var riktigt bra!

har sett bilder på livejournal. Tex den när han står med poliserna och hde inte vill hjälpa honom, han ser ut precis som du säger, att han har gett upp hoppet!

2010-07-25 @ 20:50:36
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0