Hemtrevligt!

Det verkar som om de som sköter Londons tunnelbane-väggar känner mig rätt så bra och vet exakt hur de ska göra för att få mig att gilla staden ännu mer. Som vi vet så var ju London smockat med New Moon reklam när jag var där i november förra året och trots att Eclipse redan haft premiär när jag kom dit denna gången så hade de sparat några posters för min skull.

Det var lite snålt - 3 med Riley + Newborns, 1 med Edward/Bella/Jacob, 2 med The Cullens och 1 buss med The Wolfpack (jag tackar och tar emot, antar att det verkligen inte fanns några andra kvar, annars hade det väl bara varit Edward på...). Men som sagt, London kändes riktigt hemtrevligt även denna gång!


Riley blev uppenbarligen glad när jag kom..


Åsikter
Postat av: Boosse

Du hade tur :) Kan tänka mig att allt är mycket störra, commercial och allt i storstäder, får åka till london när breaking dawn kommer ut :)

Får hoppas att barnet är rejält, och då menar jag mycket haha, försenat så vi kan åka dit och fira födelsedag, så har jag en ursäkt :)

2010-07-30 @ 19:16:36
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0