Imorgon (egentligen senare idag)

Imorgon, vilket är idag eftersom klockan är efter 00.00, ska jag in till Center Syd för att köpa lite grejor. Först och främst ska jag köpa underkläder, men eftersom jag på impuls innan idag, istället för att packa upp, började städa min minsta garderob och kom fram till att jag vill göra lite ändringar, så ska jag också köpa tyg, färg och lådor. Jag har nämligen en stor hylla där i till mina smycken, men allt har varit huller om buller senaste året så jag inte hittar något, men nu tar jag tag i det.

Jag ska köpa enkla kartonglådor på panduro + tyg + i pastell-rosa/blå/grå/grön (har inte bestämt än) så att jag kan klä in några i tyg och måla några i en fin färg. Allt måste vara ljust för det är ju redan mörkt i en garderob liksom, och det ska inte bli mer rörigt helt enkelt! Där i ska de smycken jag använder minst vara, de andra ska få hänga och ligga framme i garderoben, redo att användas!

Så det ska jag göra imorgon plus att jag ska hjälpa min pappa borra hål i min garderob så jag kan flytta några hyllor uppåt eftersom jag är lite längre nu än åtta år sedan. Just det, ska kanske packa upp också?

Imorgon kommer också andra delen av min lilla rese-berättelse också kommer jag visa åtminstone något av det jag köpte i UK ;).


Åsikter
Postat av: Frida l fplanting

SV: Ah, tack vad snäll du är! ^^

Håller helt med!



Var har du varit på semester då? :)

2010-07-22 @ 20:19:24
Blogg: http://fplanting.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0