M.I.A.

Som ni säkert märkt har jag varit missing in action de senaste dagarna eftersom jag helt enkelt drog med mig Amanda till Landöd (där jag också invigde några av mina kläder från resan) där 2.5 dagar gick åt till promenader, glass, läsning, skitsnack, sol, hav, spel och Morden i Midsomer. Jag har helt enkelt haft några slappa dagar med en bra vän.

Nu är jag hemma igen och har inget särskilt planerat. Jag vet att jag lovade day-to-day berättelse om min resa, min min syster är rent ut sagt en bitch mot mig nu och tycker visst inte att jag borde få bilderna som alla är tagna med hennes kamera och det finns då inte så mycket jag kan göra. Får se sen (om typ 10000 år) om jag pallar eller inte, blir så trött på henne så det knappt är sant.

Åsikter
Postat av: Boosse

Syskon! Du får smita in när hon sover eller helt enketl berätta vem som är störst och bäst!



Skönt med några slappdagar, det måste man ha ibland.

2010-07-29 @ 18:48:40
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0