Utmattad

Som jag skrev innan så cyklade jag faktiskt till Center Syd och efter cirka 10 minuter undrade jag vilken jävla dum idé jag hade fått. 3 km uppförsbacke med stark motvind? Ska fan vara glad att cyklen kunde komma framåt sakta åtminstone. Hemvägen tog nog halva tiden av vad ditvägen tog. Jag fick handlat det jag skulle för idag (tänkte också handla underkläder men hade glömt mitt HM kort) men när jag möter Julia i Lund imorgon så ska vi handla på ICA där. Lika bra, så det blir saker vi båda vill äta.

När jag var inne på Maxi idag blev jag faktiskt jättebesviken, för jag hade sett på reklamen att Go Green har gjort chili sin carne, men de verkade minsann inte ha den där, så nu vet jag inte alls var man kan hitta den. Maxi är ju den största affären här, och den är minsann stor.




Åsikter
Postat av: Boosse

I know, sorry att jag gör dig besviken! Jag VILL fixa iording och greja men har liksom ingen lust, som att luften har pyst ur mig fullständigt.

Way to go! Bra att du klarade det och gav up. taskigt att dom inte hade mat till dig. Den chili sin carnen är faktiskt helt okej!

Förresten, det tog itne 30 minuter hos tandl. utan snarare 10-15 minuter så även om jag "bara" fick betala 600 så sög det rejält!

2010-08-01 @ 18:57:41
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0