Att åka eller inte åka

Alltså. Jag fick ett brev idag. Från SF. Hade inga förhoppningar (okey, så det var lite pirrigt). Öppnade det. Ut föll två biljetter. Till Twilight Fan Eventet. Inte såna där fancy fancy VIP biljetter som Boosse fick, men dessa är minsann sittbiljetter. Should I stay or should I Go? Ångest. Har värsta planen. SJ + Tradera for the win. Hoppas på tågbiljetter med 1kr utrop. Har inte råd. Tänker en halvdag i Sthlm sen nattåg hem. Hoppas, men ändå inte. Vill jag? Har sett dem en gång. Känner mig elak om jag inte går, då är där ju två tomma platser. Ingen Rob. Jävla besvikelse. Har sett honom redan men han är ju min. Vill jag? Vill jag? Vill jag? Hjälp!


Om jag går så är det för henne. Så jävla gullig!


Åsikter
Postat av: Hedvig

OMG klart du ska gå!!! Det är ju Kristen Stewart och Taylor Lautner!

2010-06-17 @ 20:03:08
Postat av: Boosse

Rob din? jag trodde vi haft den här diskussionen förut? haha nej men seriöst Grattis! jag förstår ditt dilemma! Och mina biljetter skulle jag nog inte kalla fancy fancy eftersom jag inte kommer att köa kommer jag få stå över 2 h antagligen längre bak än de som får sitta. Jag tycker att du ska åka! Men du ska ju inte bli pank på köpet! och tänk, inte bara kristen och taylor du får träffa, du får ju chans o träffa the one and only boosse!

Om du hittar billiga biljetter, vill du åka upp?

2010-06-18 @ 23:41:45
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0