Bildbomb från Landöd

Lovade ju igår att jag skulle lägga upp bilder från min helg på Landöd, så jag får ju ta och göra det också. Här kommer med andra ord en massa bilder på min syster och Landöd. Ha det så otroligt kul.































Julia gjorde även värsta Knivlisan utan att vara medveten om det:


Det var allt för denna gången!


Åsikter
Postat av: Boosse

Låter fint :) min var bra likaså! dina bilder från landöd är riktigt mysiga! Jag har läst ditt mail btw, svarar när jag kommer hem från gbg, på onsdag alltså!

2010-06-29 @ 01:23:29
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Hej Frida.

Jag tänkte bara påminna dig om att du skulle lotta ut några posters som du hade hemma, du sa ju att jag skulle påminna dig om att göra det när Eclipse hade släppts. BTW visst var den helt jä**a awesome!!!

2010-07-01 @ 12:03:03

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0