En dag i Malmö

Idag åkte jag som sagt in till Malmö för att hitta bikini till Sabina. Vi hittade en i första butiken, sen kollade vi lite i andra och sen var vi nöjda. Efter det käkade vi hamburgare (veggie för mig) och efter det blev det glass efter att jag hittat en park åt oss. Sabina som har en onaturlig rädsla för fåglar (hon berättade också att en gång slängde hon sig på marken för att en duva nuddade henne) vågade inte sitta så nära, men vi tog en hel del bilder ändå.

Efter det åkte vi båda hem. Till oss själva då alltså. Sabina hann också berätta om hela henne smöte med Paolo Nutini som de drack kaffe med.

Det blev bara en bild på mig eftersom Sabina ville vara med i varje bild, så tyvärr får jag väl bjuda på den.


Vi gick till Malmö Stadsbibliotek för ingen av oss hade varit där innan och det såg ganska coolt ut. Jag hittade värsta New Moon sångboken men det uppskattades inte.




Sabina posar framför de jättestora fåglarna som vi andra kallar gäss.
 



Så här fint tror man inte Malmö kan vara!




Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0