Kommentar Från Min Idol

Min rubrik överdriver nog lite, för egentligen så är Knivlisa inte min idol, hon är bara vardagligt awesome. Hennes blogg är hysteriskt rolig (hennes kompis Annikasan har också en kul blogg) och hennes jobb verkar jävligt bra. Hon hade turen att få gå på presskonferensen med Kristen och Taylor tidigare idag (låt mig påpeka att hon även intervjuat Alexander Skarsgård).

På presskonferansen så stal hon Kristens vattenflaska, efteråt alltså, och var ytterst glad för detta vilket jag kan förstå. Jag förstörde då hela hennes dag (säkerligen inte) genom att påpeka att Kristen nog inte drack direkt ur flaskan, eftersom de alltid får glas vid sådana här tillställningar.



Det här var kanske inte så kul, jag ville mest visa hur allt igen connectar till Twilight och hur allmänt awesome Knivlisa är!


Åsikter
Postat av: Annikasan

Nu ska du få höra vad som hände inom mig när jag tittade in här på din blogg:



1.) Det första jag ser är din header, jag tänker då, JAG MÅSTE TIPSA FRIDA OM KNIVLISAS PRESSKONFERENS!



2.) Börjar sedan läsa ditt inlägg och blir helt bubblig av att inse att hela inlägget HANDLAR OM KNIVLISA!



3.) Blir helt till mig av att sedan läsa att du dessutom slänger in världens finaste parentes om mig dessutom. LIksom bara så där. Helt unbelievable! :-)



Tack snälla fina.



Och du, nu har jag avslöjat vad Olle fick i paketen. Jag planerar att lägga upp ett till inlägg senare i dag, om böckerna som jag nämner att han också fick.



Ha en fin dag!

2010-06-22 @ 08:54:24
Blogg: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Åh ditt gullo!! Haha. PUSS! Och jag är sjukt impad över vilken koll du har på mig. Jag intervjuade ju honom för en miljard år sedan.

2010-06-22 @ 09:17:58
Blogg: http://knivlisa.se

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0