Lazy Saturday

Idag har jag haft en riktigt degig dag. Jag skippade resan till Landöd (efter det blev jag väckt två gånger vilket gjorde mig otroligt arg), tillät min syster att stanna hemma med mig, för att sedan spendera dagen i mitt lilla hem. Jag har läst en massa, planerat inför London och nu sitter jag här och käkar jordgubbar och dricker cola - underbart gott!

Nu ska jag titta på Mr Bean, som jag verkligen inte tycker är underhållande, men sen blir det Generation Kill och där har ju både Kellan Lutz och Alexander Skarsgård medverkat så då blir det riktigt ögongodis!


Åsikter
Postat av: Boosse

Heave in your arms lyssnade jag på hela kvällen igår, tycker att den är riktigt bra!

Mr Bean är bara underhållande om man antingen är onykter eller..ja, om man bara är onykter!

2010-06-13 @ 17:27:13
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0