Lund på midsommar

Som det ser ut nu så kommer vi alla ha lite grillning i stadsparken på fredag, aka midsommar. Tydligen så ska jag och Ulrika klippa Oscars hår innan dess, något som jag kommer låta Ulrika styra. Haha, hon vill npg mest ha med mig så att han inte bara kan skylla på henne sen! Men det kommer nog bli bra... tror jag!

Imorgon ska jag och Sabina till Malmö för att hon skulle ha något där och eftersom jag bara bor 1 h och 10 min därifrån så kan jag ju ge några timmar av mitt liv till henne.

Sen på lördag tänker jag minsann bege mig till Landöd (svårt att tro, jag vet, det är till och med frivilligt) för lite möjligt havsbad, glass i Åhus och annat kul. Då kan jag nästan lova er bilder också! 


Haha, näst sist jag såg Sabina satt vi vid datorn och tramsade oss. Bör inte berätta mer än så, men det är enda anledningen till att hon ser lite weird ut.  


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0