Dagens: Allt Möjligt

Dagens Frida: trött. Lat.

Dagens humör: huvudvärk klassas som ett humör. Även glädje för det var 6 grader när jag var ute. Solen sken. Mycket bra humör. Mycket skratt.

Dagens göra: Plugg. Plugg. Plugg. Sång. Jävlar vad jag pluggade och sjöng idag. Med Lotten.

Dagens klädsel: favoritlinnet från Primark. Kostade 3£, då blir det fan inte bättre! Tights, finns det något annat liksom?

Dagens smink: Inget. Inte är det ofta det händer. Stackars Lotta ;).

Dagens Låt: Annie's Song. Kommer från en reklam på TVn. Måste vara världens finaste låt, jag vill att mitt liv ska vara en film (Rob kan ha huvudrollen, hö hö) och då ska den spelas i slutet! Vårkänslor fick vi också. Den gick på repeat sen jag lyckades hitta den med mina proffsiga Google skills. 

Dagens mat: Tacos. Lotta fick steka köttfärs för det vill inte jag göra såklart. Avocado fanns, så det blev mycket gott. 

Dagens TV: femte gången jag kollar på fotboll kanske? Det var mamma som valde, inte jag, det kan jag lova! Hon sa helt plötsligt "Kolla Frida, din kompis" Jag bara "WTF? Var då?". Det var Anders Svensson - fail!

Dagens Twilight: Kristen hade på sig Rob's gamla svettiga tröja. Lotta skapade en grupp på facebook - We Who Think That Kristen Should Never Wear Nude Lace Pants. Självklart är jag en av gruppens två medlemmar!

Dagens Omegle: har fastnat för Omegle.com nu. Det är inte bra, mycket beroendeframkallande. Min hälsningsfras? George! You never listen to me, that's why this marriage needs to end! Det bästa? Bara roliga människor svarar. Twilight tjejen från Albanien, Libanon bruden från Kuwait, Jonh från Florida, Dan (den bästa) som pluggar sista året i Glasgow och gav mig en massa tips på ställen man kunde gå till och sist men inte minst Adam som bor i Lousiana är några av de jag snackat med senaste veckan. Måste säga att min USA kunskap shockar mig själv varje gång!

Omegle fail (bryter trenden här): När alla som kommer från USA frågar om alla svenskar är blonda. Försöker försvara mitt land, då frågar dom om jag är blond. Hela mitt defence speach faller.

Dagens längtan:


Åsikter
Postat av: Boosse

Blogg blir bara jobbigare o jobbigare!

Fina fina parken! Hoppas det går bra med allt plugg!Annie's, från vilken reklam?

2010-03-03 @ 23:01:20
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

haha först trodde jag att de skulle vara något skämt, du vet videor som börjar lugnt, sedan skrämmer skiten ur en men när man fick se Rob PAHAHAH fan va sjukt! fattade inget alls först! tack för att du gjorde mig lite piggare denna morgon!

2010-03-05 @ 09:41:24
Blogg: http://twilightworld.blogg.se/
Postat av: Boosse

Det är himla skumt, inga av dina nya inlägg går att kommentera, bara detta typ. Ville ialla fall säga grattis typ, eller ja, vad man säger, för att du har klarat av denna hårda vecka. Du är grym. Riktigt härliga promenadbilder, hoppas din helg fortsätter lika mysigt!

2010-03-06 @ 20:27:11
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0