Dagens

Dagens mat: Tacos. Åt precis 3 stycken. Då jäklar är man hungrig

Dagens händelse: Min mycket trevliga promenad, borde göra en imorgon också.

Dagens låt: Cheek to Cheek med Sahara Hotnights

Dagens accessoar: Solglasögonen så klart!

Dagens Twilight: Artist on Artist med Rob och Pierce Brosnan. Awkwardness och hotness på högsta nivå!

Dagens TV: Merlin är på TV just nu och det är en av mina favoritserier.

Dagens dryck: ska dricka en Xider i min ensamhet snart. Det är inte alls mesigt.

Dagens bästa: Vädret. Hur extra glad blir man inte när solen skiner och man inte fryser bara för att man inte har vantar? Med andra ord skippade jag vantarna idag!

Dags för dessa att komma fram nu, tycker jag!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0